Chefredaktøren: De borgerlige er på vej ud i skræmmende politisk radikalisering
De borgerlige lader sig radikalisere af Ellemanns midterprojekt, skriver chefredaktør Christian Jensen i denne klumme.
De borgerlige lader sig radikalisere af Ellemanns midterprojekt, skriver chefredaktør Christian Jensen i denne klumme.
I en årrække undertrykte jeg de svære følelser med kokain og hash. Det er sådan, man gør, når man er en del af et miljø, hvor svære følelser opfattes som et tegn på svaghed, og misbrugsbehandling opfattes som en krænkelse af familiens ære.
Unge og yngre voksne synes at stå sammen om at mene, at ydmygelser på arbejdspladsen er unødvendige, uacceptable og bør høre fortiden til.
Børn og unges trivsel bør være politisk kompas.
Det er naturligvis vigtigt, at både lærere og forældre er opmærksomme på at fremme børns trivsel og læring. Spørgsmålet er, om skole-hjem-samtalen er et godt redskab til det?
Det er naturligvis vigtigt, at både lærere og forældre er opmærksomme på at fremme børns trivsel og læring. Spørgsmålet er, om skole-hjem-samtalen er et godt redskab til det?
For mig er den ultimative frihed ikke at skulle bekymre mig om min og mine kæres helbredsmæssige og økonomiske sikkerhed. Skattelettelser har derimod intet med frihed at gøre, Venstre.
For mig er den ultimative frihed ikke at skulle bekymre mig om min og mine kæres helbredsmæssige og økonomiske sikkerhed. Skattelettelser har derimod intet med frihed at gøre, Venstre.
Infertilitet er et alvorligt og stødt stigende problem, som har store konsekvenser for folks sociale trivsel, psykiske velvære og sexliv,
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes