Hørup havde ikke støttet dansk enegang eller nedrustning, når despoten truer os
Viggo Hørup var inkarneret krigsmodstander. Men han var også realist. Og realiteterne i dag er, at vi ikke selv kan løse vores sikkerhedsudfordringer.
Viggo Hørup var inkarneret krigsmodstander. Men han var også realist. Og realiteterne i dag er, at vi ikke selv kan løse vores sikkerhedsudfordringer.
Den britiske premierminister, Boris Johnson, har fået bøde for at deltage i selskabelige arrangementer under nedlukningen sidste år.
Havde Boris Johnson nogen ære, gik han af nu.
IPCC’s rapport er om noget et call-to-action. En skideballe henvendt til verdens magthavere. Et sidste udkald.
IPCC’s rapport er om noget et call-to-action. En skideballe henvendt til verdens magthavere. Et sidste udkald.
Jeg sidder i hvert fald her otte uger efter min første henvendelse og har hverken en tid hos en psykolog eller en psykiater.
Jeg sidder i hvert fald her otte uger efter min første henvendelse og har hverken en tid hos en psykolog eller en psykiater.
Det er et kvart århundrede siden, at der blev lovgivet om fertilitetsbehandling. Der er sket enormt meget siden da, og det er på høje tid at opdatere lovgivningen og droppe mange af fordommene.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes