Debat
At vælge Marine Le Pen som præsident vil være en katastrofe for både Frankrig og Europa
Det er en katastrofe, hvis Le Pen bliver præsident.
Det gør mig vred, at jeg og alle andre med rødder i muslimske lande ikke behandles på samme måde som ukrainerne
Og mens vi ryger ud, flytter ukrainerne ind. De skal være velkomne, men det er udemokratisk.
Misogyn fodboldkultur: DBU har et ansvar for, hvordan sejrene fejres
Det er ærgerligt, at DBU ikke vil give et klart svar på mine spørgsmål
Spørgsmålets dunkle formulering: Debatten skriger på samfundsforskernes indsigt
Jeg opfordrer politikere til at samarbejde med forskere, der har den relevante indsigt.
Før vi kan besvare det, har vi brug for samfundsforskernes indsigt
Jeg opfordrer politikere til at samarbejde med forskere, der har den relevante indsigt.
Der er næppe nogen tvivl om, at de har trukket i trådene for at bringe Macron til magten
Søndag er første runde i det franske præsidentvalg. Men det står ikke godt til med det franske demokrati. Den ene skandale afløser den anden, og mange vælgere har mistet tiltroen.
Socialdemokratisk studerende: Hver en krone sparet på universiteterne skal tilbage til forbedret uddannelse
Forslagene fra reformkommissionen er grundlæggende positive, men de skal ikke gå til socialdemokratiske valgløfter.
Magnus Barsøe: Her er en revolutionerende SU-ide til regeringen og rød blok
Det er både godt og vigtigt, at reformkommissionen vil investere flere penge i uddannelse. Men hvorfor hulen skal de unge betale?
Magnus Barsøe: Hykleriet i SU-debatten er tåkrummende
Det er både godt og vigtigt, at reformkommissionen vil investere flere penge i uddannelse. Men hvorfor hulen skal de unge betale?