Politisk analytiker: Enhedslisten er ude af trit med sine vælgere
Enhedslisten er ude af trit med sine vælgere, når det kommer til partiets antiglobale holdning. Der er nemlig overvældende opbakning til instanser som EU og Nato blandt EL-vælgerne.
Enhedslisten er ude af trit med sine vælgere, når det kommer til partiets antiglobale holdning. Der er nemlig overvældende opbakning til instanser som EU og Nato blandt EL-vælgerne.
Mine amerikanske venner har sendt mails og sms’er og udtrykt deres sympati og spurgt, hvad de kan gøre. Jeg har ikke rigtig svaret. Og dog.
Mine amerikanske venner har sendt mails og sms’er og udtrykt deres sympati og spurgt, hvad de kan gøre. Jeg har ikke rigtig svaret. Og dog.
Socialpsykiatrien glimrer ved sit fravær i den nye sundhedsreform.
Der kan ligge for omkring 300 gigawatt havvindmølleparker i Nordsøen og Østersøen, har EU vurderet. Men Danmark har siden 1991 kun bygget sølle 2 gigawatt. Vi risikerer at gå glip af et lukrativt grønt energiboom, hvis ikke tempoet kommer i vejret, sig…
I Danmark kører vi stadig på første klasse, men spillereglerne er blevet brudt, og ubekymretheden har fået én på kassen.
Så længe Putin er ved magten, vil han blive ved med at forhøje indsatsen. Lad den russiske magtelite mærke konsekvenserne og skaffe sig af med ham.
Sagen om denne avis’ udgivelse af bogen ’Syv år for PET’ er nu slut. Indholdet i bogen var ikke farligt, og sagen mod Politiken er opgivet. Det er godt for pressefriheden, men hvorfor skulle det tage fem år?
Vi svælger i symbolsk støtte til ukrainerne. Men det er farligt at indgyde mennesker mod, når man ikke vil eller kan risikere skrammer ved at bakke dem op for alvor.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes