Jeg savner det danske postvæsen
Vi får leveret varer og pakker som aldrig før. Men det klassiske postbud er helt væk. Det er mærkeligt.
Vi får leveret varer og pakker som aldrig før. Men det klassiske postbud er helt væk. Det er mærkeligt.
Vi må og skal gøre op med uligheden i sundheden i Danmark. Vi er langt bagud i forhold til andre nordiske lande. Her er vores tre hovedprioriteringer.
Man skal altså drikke 0 genstande om dagen for at minimere den overordnede risiko for tab af sundhed. Men kan man forestille sig, at danskerne vil efterleve det?
Man skal altså drikke 0 genstande om dagen for at minimere den overordnede risiko for tab af sundhed. Men kan man forestille sig, at danskerne vil efterleve det?
Det nye højre’s flirt med Putin kan ende med at trække dem ned som en sten.
Jeg nægter at tage fuldtidsarbejde på arbejdsmarkedet, så længe jeg har fuldtidsarbejde i hjemmet.
Kombinationen af kommentarsporenes manglende repræsentativitet, polariserende effekt og overflod af misinformation er en farlig cocktail for demokratiet og gør mere skade end gavn.
Nogle af Enhedslistens medlemmer er kommet i tvivl om partiets forhold til Nato og EU.
Om 50 år vil der næppe eksistere en stor ukrainsk diaspora, der lever i sit eget parallelsamfund, modsat hvad vi har set hos andre flygtningegrupper.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes