Chefredaktøren: Nu går den ikke længere. Politiken inviterer Søren Pape og Mette Frederiksen til debat
Pape vil kun debattere med Frederiksen. Politiken arrangerer gerne.
Pape vil kun debattere med Frederiksen. Politiken arrangerer gerne.
Regeringen åbner for at stationere amerikanske soldater i Danmark.
Regeringen åbner for at stationere amerikanske soldater i Danmark.
Det grønne er ikke længere sekundært for mig og regeringen. Jeg var bange for, at det risikerede at skade sammenhængskraften – men det er jeg ikke længere.
Det er fuldstændig rigtigt, at veganisme er et valg. Det er et valg, som mange mennesker tager på grund af klimamæssige og dyreetiske årsager.
Jeg ved, det er svært at tjene penge på at lave en podcast, og at det sikkert frister at tage den partner, som vil betale bedst. Men når den partner, man vælger, er så off brand, krakelerer ens troværdighed.
Jeg ved, det er svært at tjene penge på at lave en podcast, og at det sikkert frister at tage den partner, som vil betale bedst. Men når den partner, man vælger, er så off brand, krakelerer ens troværdighed.
Det er på tide, at Europa begynder at arbejde tættere sammen om udenrigspolitik, men især om sikkerhedspolitik.
Det er på tide, at Europa begynder at arbejde tættere sammen om udenrigspolitik, men især om sikkerhedspolitik.
De offentlige arbejdsgivere har i årevis ignoreret de unges ønsker til det gode arbejdsliv. Derfor står de nu med en massiv mangel på arbejdskraft, lyder det fra fremtidsforsker.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes