Brite bosat i Danmark: Engelsk er blevet danskernes andetsprog. Det gør mig virkelig vred
Glem alt om omikron: Det danske sprog er kronisk inficeret af det engelske.
Glem alt om omikron: Det danske sprog er kronisk inficeret af det engelske.
Det er alvorligt, at Engelbrecht tilbageholdt oplysninger for Folketinget og solgte aftalen som CO2-neutral, men sandheden er, at det kan være udtryk for en meget mere alvorlig brist.
Michael Lunn er tidligere mangeårig departementschef i Justitsministeriet og nestor på Slotsholmen. Den erfarne embedsmand udtaler sig aldrig offentligt, men i FE-sagen gør han nu en undtagelse med dette debatindlæg, hvor han langer hårdt ud efter rege…
Michael Lunn er tidligere mangeårig departementschef i Justitsministeriet og nestor på Slotsholmen. Den erfarne embedsmand udtaler sig aldrig offentligt, men i FE-sagen gør han nu en undtagelse med dette debatindlæg, hvor han langer hårdt ud efter rege…
Læger må ikke afvise homoseksuelle. Men folkekirkens præster må godt. Kirkeministeren tillader reelt statssanktioneret diskrimination.
Og for gudinders skyld, hold fokus på gerningsmændene, når du tyr til tastaturet på sociale medier.
Og for gudinders skyld, hold fokus på gerningsmændene, når du tyr til tastaturet på sociale medier.
Jeg var rystet over den måde, min mor døde på i det danske sundhedsvæsen. Men en samtale med personalet nogle måneder senere var en stor hjælp.
Jeg var grønskolling på arbejdsmarkedet. Sikke en jungle at finde rundt i.
Man skal turde tage de svære beslutninger, også når de gør ondt.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes