Min søn så lige igennem mit ‚corporate life‘. Så sagde jeg op
Jeg havde en fed karriere i corporate Danmark. Men noget vred og sled i mig.
Jeg havde en fed karriere i corporate Danmark. Men noget vred og sled i mig.
Det spørgsmål, jeg har lyst til at dvæle ved, er: Hvordan kan vi lave et samfund, hvor folk har bedre mulighed for at forfølge ideer, der ligger uden for arbejdsmarkedet?
Mine overvejelser er er helt uden kilder. For hvad ved de? Men det er sikkert og vist, at der kommer en regeringsrokade. Statsministeren ved, at det er nødvendigt.
Mine overvejelser er er helt uden kilder. For hvad ved de? Men det er sikkert og vist, at der kommer en regeringsrokade. Statsministeren ved, at det er nødvendigt.
DF’s grundlægger har nået sit ene store mål, så hvorfor ikke blive socialdemokrat?
DF’s grundlægger har nået sit ene store mål, så hvorfor ikke blive socialdemokrat?
Der bliver begået lige så meget kriminalitet i Sydkorea som i Danmark. Alligevel er tilliden højere her.
Der bliver begået lige så meget kriminalitet i Sydkorea som i Danmark. Alligevel er tilliden højere her.
Der er en grund til, at sexlysten for kvinderne ikke altid buldrer derudad, hvis det seksuelle primært foregår på mandens præmisser. Og det gør det stadig, selv i et frigjort land som Danmark, alt for tit.
Efter middelklasseironiens langsomme død fandt både overklassen og underklassen sammen om en fælles ’Olsen-banden-drøm’. Den går ud på at krone resten af livet med evig ubekymret sol, strand, sex og drinks i andre lande.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes