Lars Hedebo Olsen: Derfor savner jeg Tivoli
Jeg savner mine ture i Tivoli – også her om vinteren, men jeg savner ikke maden eller den bedagede underholdning, skriver Lars Hedebo Olsen i denne klumme.
Jeg savner mine ture i Tivoli – også her om vinteren, men jeg savner ikke maden eller den bedagede underholdning, skriver Lars Hedebo Olsen i denne klumme.
Det er indlysende nødvendigt at forsøge at fjerne eller ødelægge virus i den luft, vi indånder.
Svaret på Rusland/Ukraine-krisen er europæisk. Der er tre løsninger: sanktioner, uafhængighed af energi fra Rusland og en ophævelse af det danske forsvarsforbehold.
Djøf’s formand, Henning Thiesen, er i tvivl om, hvorvidt forholdet mellem ministre og embedsmænd er blevet ’for mudret’.
Djøf’s formand, Henning Thiesen, er i tvivl om, hvorvidt forholdet mellem ministre og embedsmænd er blevet ’for mudret’.
EU’s flygtningepolitik er moralsk dybt forkastelig.
Realiteten er, at mens de sidste overlevendes stemmer forsvinder, er holocaustformidlingen i en årrække blevet nedprioriteret af staten og skiftende regeringer her i landet.
Jeg betragter mig selv som en psykisk sej overlever. Og så hjælper det at turde tale åbent om sindets udfordringer.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes