Peter Hummelgaard Krisepolitikken virker. Nu skal vi videre
Det var muligt at afværge krisen i første omgang. Og det var muligt at udnytte det økonomiske opsving, vi stod og står i, til at få flere danske ledige med. Det skal vi fortsætte med
Det var muligt at afværge krisen i første omgang. Og det var muligt at udnytte det økonomiske opsving, vi stod og står i, til at få flere danske ledige med. Det skal vi fortsætte med
Der er brug for, at vi tænker musiklivet i vores hovedstad ind i en langsigtet plan.
Der er brug for, at vi tænker musiklivet i vores hovedstad ind i en langsigtet plan.
Den grønne skattereform bør ledsages af massive investeringer i uddannelse.
Den grønne skattereform bør ledsages af massive investeringer i uddannelse.
Finn Gunst skriver gerne et par læserbreve til Politiken om ugen. Uretfærdighed får ham til tasterne: »Jeg har en stærk social indignation. Den har jeg haft, siden jeg var helt lille«.
Planen om at udflytte uddannelsespladser fra universiteterne i de store byer er en nedskæringsrunde i forklædning.
Der er stor risiko for, at biograferne i de små byer ikke kan overleve endnu en nedlukning.
Der er stor risiko for, at biograferne i de små byer ikke kan overleve endnu en nedlukning.
De unge har større tiltro til indflydelsen på deres eget liv, end til de ældre generationers påvirkning på samfundet.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes