Nybagt mor plaget af dårlig samvittighed: Men det bedste var at opgive amningen
Alt jeg drømte om efter fødslen af min lille datter var den mytiske symbiose, vi skulle opleve i kraft af amningen. Men den symbiotiske oplevelse lod vente på sig.
Alt jeg drømte om efter fødslen af min lille datter var den mytiske symbiose, vi skulle opleve i kraft af amningen. Men den symbiotiske oplevelse lod vente på sig.
Det må være helt forfærdeligt at være spærret inde mod sin vilje. Vidste jeg det ikke før, gjorde få døgn på coronahotel mig klar over det.
Lovgivningen blokerer for lokale initiativer og ignorerer de fordele, der er ved borgerdrevet energiproduktion.
En god ting set i bakspejlet af corona er, at det lige pludselig blev legalt at ringe ind og melde sig syg.
Folketingserklæringer og anden bragesnak: Ytrings-, undervisnings- og forskningsfriheden siges at være i krise. Men ofte er det de selverklærede redningsmænd, der truer dem.
Forsvarsministerens besøg i Ukraine genbekræfter et årelangt militært samarbejde.
Folkekirkens stemme går tabt i den offentlige debat, fordi folk ikke forstår det sprog, den taler. I sin nye bog giver Malene Bjerre sit bud på, hvordan kirken kan finde frem til et fællessprog, så de danske præster kan blive en del af den offentlige s…
Folkekirkens stemme går tabt i den offentlige debat, fordi folk ikke forstår det sprog, den taler. I sin nye bog giver Malene Bjerre sit bud på, hvordan kirken kan finde frem til et fællessprog, så de danske præster kan blive en del af den offentlige s…
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes