Tidligere værnepligtig: Homofobi og chauvinisme findes også i Den Kongelige Livgarde
Det svenske forsvar er ramt af sager om krænkelser. Det genkender jeg fra min egen tid i livgarden.
Det svenske forsvar er ramt af sager om krænkelser. Det genkender jeg fra min egen tid i livgarden.
Ledere ynder at tale om kulturen i organisationen som problemet i krænkelsessager, senest på TV 2. Men hallo, det er jo også ledernes ansvar, at der er en ordentlig kultur.
Ledere ynder at tale om kulturen i organisationen som problemet i krænkelsessager, senest på TV 2. Men hallo, det er jo også ledernes ansvar, at der er en ordentlig kultur.
S bør sikre, at fattige børn får lige muligheder.
Vi har brug for en markant løsere indvandringspolitik.
Nethandlen slår alle rekorder i disse dage. Den griber om sig overalt og i alle generationer – og den er en af bomberne under klimaet.
Manifest: Vi kalder på et studenteroprør 2022. En fælles national bevægelse om nye præmisser for uddannelse. Vi ønsker alle unge og studerende velkommen til at deltage i kampen.
Tarmen er et ugleset, men ekstremt vigtig organ, som har enorm betydning for vores helbred. Vi har behov for både mere forskning, mere åbenhed og et nyt sprog for at tale om tarmen og dens mange gode sider.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes