Tyskland bør nu træde meget mere i karakter med Olaf Scholz
Europa har brug for et mere proaktivt Tyskland.
Europa har brug for et mere proaktivt Tyskland.
Mod ’Esbern Snare’ skal pirater kæmpe forgæves. Men kun fregatten i Guineabugten har vist sin muskelkraft og sat sig i respekt. Det mangler retsvæsenet endnu at gøre.
Udviklingsselskabet By & Havn er et selskab båret af lukkethed og er blevet en skattebetalt aktivistmaskine. Det er en stat i staten, og modellen må revideres.
Der er brug for at rette op på de årelange nedskæringer af omprioriteringsbidraget.
Det er urimeligt at fordømme jægere. Mennesket har dræbt dyr i titusinder af år. Det er en del af vores DNA. I tidligere tider har mennesket udryddet dyrearter, men moderne jagt er velreguleret og ’høster’ kun af naturens store overskudsproduktion….
Håndtryksceremonien kræver stadig hud mod hud, skriver Knud Klarskov Vilby i dette debatindlæg.
Jeg er for vaccine, jeg er selv vaccineret, og jeg forventer også at få det tredje stik, men den måde, man har udskammet borgere, som ikke er vaccineret på, er beskæmmende
En optimistisk foredragsholder forsøger at passe på klimaet og miljøet som rejsende, men må erkende, at det simpelthen er for besværligt og dyrt, fordi der er alt for få ladestandere, for lange opladningstider, alt for meget kødannelse, og fordi det er…
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes