Sociolog: I Danmark er den sociale ulighed større, end vi tror
Historien er i den grad tilbage. Kun ved at erkende ulighedens historiske rødder, kan vi blive i stand til at gøre op med den.
Historien er i den grad tilbage. Kun ved at erkende ulighedens historiske rødder, kan vi blive i stand til at gøre op med den.
Man kan ikke bare fjerne bilerne fra gaden, male asfalten blå og tro, at byen så bliver meget bedre. Der skal også æstetik til.
Det hjælper ingen at forsøge at bortforklare voldelige og kriminelle gadegrupper med fattigdom og dårlige sociale kår.
Afsløringerne i Minkkommissionen viser, at der er noget helt galt med ledelsesstilen i Statsministeriet. De ansatte tør tydeligvis ikke sige fra og sige deres mening.
Droneindustrien har gjort et ekstremt effektivt stykke arbejde med at markedsføre dronen som underholdende legetøj. Grænserne mellem det militære og civile bliver stadig mere slørede.
Droneindustrien har gjort et ekstremt effektivt stykke arbejde med at markedsføre dronen som underholdende legetøj. Grænserne mellem det militære og civile bliver stadig mere slørede.
DF ønsker Frederiksen i rigsretten og Støjberg i formandsstolen. Absurd.
Jeg fattede aldrig, hvorfor vi var så mange administrativt ansatte i regionen, mens sundhedspersonalet på hospitalsgangene knoklede.
Jeg fattede aldrig, hvorfor vi var så mange administrativt ansatte i regionen, mens sundhedspersonalet på hospitalsgangene knoklede.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes