Ungarsk politiker: Er Ungarn på vej mod udgangen i EU?
Hvis Viktor Orbán bliver genvalgt til posten som ungarsk ministerpræsident, er der en risiko for, at Ungarns medlemskab af EU kan blive truet.
Hvis Viktor Orbán bliver genvalgt til posten som ungarsk ministerpræsident, er der en risiko for, at Ungarns medlemskab af EU kan blive truet.
Landene blev enige om, at det er den menneskelige udledning af drivhusgasser, der er årsagen til klimaændringerne. Det er entydigt positivt, men COP26 leverede ikke tilstrækkeligt til for alvor at glæde sig.
Som udlændinge- og integrationsminister vil jeg selv følge de evakuerede afghaneres tilværelse i Danmark meget tæt. Denne gang skal vi vise, at det kan være anderledes.
Sundhedsvæsenet mangler hænder. Men det er ikke kun i Danmark, at omsorgs- og sundhedsansatte har fået nok af løn- og arbejdsforhold. Verden over vokser rekrutteringskrisen på sundhedsområdet.
Drop udskamningen og undgå særregler, der vil gøre vaccinemodstanden mere indædt.
Oven på min opvækst og ungdom i Syrien var det en oplevelse at sætte mit kryds ved KV21. Gid flere med udenlandske rødder ville bruge deres demokratiske magt.
Oven på min opvækst og ungdom i Syrien var det en overvældende oplevelse at sætte mit kryds ved KV21. Gid flere med udenlandske rødder ville bruge deres demokratiske magt.
De danske postkasser fortæller familiernes historie i telegramstil. De kunne studeres i valgkampen.
Der er travlt på landets hospitaler, men sundhedsvæsenet leverer hver dag god og sikker patientpleje
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes