Der mangler ressourcer: Hvis du lider af tvangsoverspisning, vil den nødvendige behandling være svær at finde
Mennesker, der lider af tvangsoverspisning, står uden hjælp efter nytår.
Mennesker, der lider af tvangsoverspisning, står uden hjælp efter nytår.
Dansk Folkeparti har kurs mod afgrunden. Men valget blev også en syngende lussing til Mette Frederiksen og S.
Der er massere gode grunde til at løfte aldersgrænsen for køb af alkohol. Størstedelen af befolkningen støtter desuden op om idéen.
Jeg respekterer til fulde Folketinget og pressens rolle som vagthund, men den forekommer mig p.t. at være en jagthund i blodrus, og jeg er bange for, at det vil gøre mere skade end gavn for forvaltningen af de gode løsninger for Danmark.
Hvis sms’er skal opfattes som pligtige til journalisering og arkivering, skal de vel opbevares lige så længe som andre dokumenter. Hvor sker det?
Syge borgere udsættes for et massivt systempres og en voldsom adfærdsregulering i jobcentret. Et pres, der ligner den sociale kontrol, som politikerne ellers så gerne vil bekæmpe.
Og Dansk Folkeparti styrer stadig direkte mod afgrunden.
Joe Biden og Xi Jinping har holdt et næsten 4 timer langt virtuelt møde i en venskabelig tone.
Demokratiet sejrede, da danskerne trodsede pandemien og gik til stemmeboksene. Tak til de lokalpolitikere, der kæmper for politik og værdier overalt i landet.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes