Silkeborg er blevet arkitektens skraldespand
Min naturskønne hjemby, Silkeborg, er i gang med at ødelægge sig selv.
Cyber-war, digitale angreb på infrastruktur samt forsøg på destabilisering gennem brug af online hadkampagner og fake-news, er nogle af de trusler, vi kan forvente vil øges. Det er alle sikkerhedstrusler, hvor et styrket europæisk samarbejde vil være d…
Årets kommunalvalg er en lakmusprøve på, om sidste folketingsvalg markerede et historisk nybrud, eller om det blot udgjorde undtagelsen, der bekræfter reglen om etniske minoriteters politiske passivitet ved valg.
Årets kommunalvalg er en lakmusprøve på, om sidste folketingsvalg markerede et historisk nybrud, eller om det blot udgjorde undtagelsen, der bekræfter reglen om etniske minoriteters politiske passivitet ved valg.
Der er mangel på faglærte, og det vil på sigt føre til en mangel på undervisere på erhvervsskolerne. Det må vi i gang med at forholde os til.
Der er mangel på faglærte, og det vil på sigt føre til en mangel på undervisere på erhvervsskolerne. Det må vi i gang med at forholde os til.
Kan man skælde sig selv ud for at gøre for lidt for klimaet? Mette Frederiksen, Pia Olsen Dyhr og Sofie Carsten Nielsen gør forsøget, skriver debatredaktør Magnus Barsøe i denne klumme.
En storby skal have kant, og København er ved at få revet sin ned.
En storby skal have kant, og København er ved at få revet sin ned.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes