Dagens tegning: Gang i hjulene
Efter coronaen dropper rekordmange den kollektive trafik til fordel for bilen,når de skal på arbejde.
Efter coronaen dropper rekordmange den kollektive trafik til fordel for bilen,når de skal på arbejde.
Når éns liv som mit afhænger af den førte politik, er ræset mod midten et seriøst problem.
Vi skal passe på med at tage afstand fra de vestlige kvinder, som tog til Syrien for at tilslutte sig Islamisk Stat. For når vi omtaler dem som potentielle terrorister, puster vi til ekstremismen, mener professor Katherine E. Brown.
Staten skal ikke diktere, hvordan forældrepar fordeler deres barsel, mener folketingsmedlem Rasmus Jarlov (K). I stedet må fædre tage det op i familien, hvis de vil mere på banen i den første tid af deres barns liv.
Nationalmuseet trænger til ro på chefen.
Det har taget læger mere end et årti at finde årsagen til mine invaliderende smerter. Det har været dyrt, ikke bare for mig personligt, men også i kroner og øre. Manglende sammenhæng i sundhedsvæsnet har alvorlige konsekvenser.
Danmark bør på ingen måder bidrage til yderligere brutalisering af EU’s ydre grænser. I stedet bør regeringen kæmpe for en solidarisk fordeling af asylansøgere.
Skal der rettes op på mistrivsel, frafald og eksamensangst, er det nødvendigt, at vi også honorerer færdigheder inden for fag med ånd.
Skal der rettes op på mistrivsel, frafald og eksamensangst, er det nødvendigt, at vi også honorerer færdigheder inden for fag med ånd.
Få husker i dag Gabriele Rohde. Det er en stor fejl, for hun spillede en central rolle i modstandsbevægelsen. Måske er en del af forklaringen på glemslen, at hun var kvinde.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes