Debat
Boligøkonom: Skandale, at politikerne nøler med stigende boligpriser
Årtiers politiske valg har ført til den nuværende situation med eksploderende boligpriser, som får uligheden i samfundet til stige hastigt. Det er en skandale, at politikerne ikke gør noget ved det.
Forstår rigspolitichef Thorkild Foged ikke selv problemets alvor, må justitsministeren forklare ham den
Anklager om etnisk profilering må tages alvorligt.
Undervisere: Vi mangler tid til at lave god, varieret undervisning og skabe relationer til elever og forældre
I dag markeres FN’s ’Lærernes Dag’ over hele verden. Det har givet os anledning til at reflektere over, hvilke forhindringer vi oplever, for at vi kan lave den allerbedste skole for vores elever. For selvom lærergerningen er fantastisk, ønsker vi os en…
Studerende: Jeg lader som om, jeg er veganer. Men jeg er allergiker
Multiallergikere opfattes som besværlige og irriterende. Det er jeg megatræt af.
Forstår rigspolitichef Thorkild Foged ikke selv problemets alvor, må justitsministeren forklare ham den.
Forstår rigspolitichef Thorkild Foged ikke selv problemets alvor, må justitsministeren forklare ham den
Næstformand i LFS og medstifter af #enmillionstemmer: Det må ikke være en kamp at få hjælp. Men det er det
Den katastrofale situation for handikappede vil fortsætte mod afgrunden. Det sætter regeringens finanslovudspil endnu en streg under, og derfor demonstrerer handikapbevægelsen i 11 byer i morgen.