Det er selve persongalleriet den er gal med i italiensk politik
Analyse: Italien har ikke én krise. Landet har en myriade af økonomiske og politiske kriser. Men en bestemt krise overskygger, forstærker og vanskeliggør løsningen af alle de andre.
Analyse: Italien har ikke én krise. Landet har en myriade af økonomiske og politiske kriser. Men en bestemt krise overskygger, forstærker og vanskeliggør løsningen af alle de andre.
Den kinesiske ’ligge fladt ned-bevægelse’ er blot et af flere udtryk for global opløsning.
Den kinesiske ’ligge fladt ned-bevægelse’ er blot et af flere udtryk for global opløsning.
Med Talebans fremfærd i Afghanistan bør det stå klart, at presset for at udsende til Afghanistan må høre op.
Regeringen vil gøre Danmark til grøn stormagt. Men dens havplanudspil lever ikke engang op til EU’s målsætninger.
Det er i forvejen sårbart at gå gennem fertilitetsbehandling, og nu er den sat på pause på grund af sygeplejestrejken. Men jeg kan forstå på tastaturkrigerne, at jeg står bagerst i køen, når der uddeles medfølelse.
Det er i forvejen sårbart at gå gennem fertilitetsbehandling, og nu er den sat på pause på grund af sygeplejestrejken. Men jeg kan forstå på tastaturkrigerne, at jeg står bagerst i køen, når der uddeles medfølelse.
Jeg ved, der sidder mange tvivlere derude, for en af dem er min far. Men I kan ikke være det bekendt. Vi sygeplejersker fortjener bedre løn og vilkår. Og kampen for en fair løn fortsætter.
Det er nærmest blevet en profession at være forældre, og det skaber angst og præstationspres. Lad os få glæden og legen tilbage i forældrerollen og acceptere, at alle begår fejl.
Flere vestlige lande har meldt sig klar til at tage imod titusinder af afghanere, der flygter fra Talebanregimet. Men Danmark vil ikke være med.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes