Nu har Taleban også fået et terrorproblem
Joe Biden kan blive tvunget tilbage i en krig, som han helst vil forlade. Islamisk Stat har lige vist, at terrortruslen er der endnu – også mod os selv.
Joe Biden kan blive tvunget tilbage i en krig, som han helst vil forlade. Islamisk Stat har lige vist, at terrortruslen er der endnu – også mod os selv.
Kronikøren ser tilbage på syv årtiers aktiv deltagelse i Radikale Venstre. Og frygter for fremtiden.
Jeg kan ikke gå til et andet hospital. Jeg kan ikke slippe for at betale min skat. Jeg bliver snydt. At indgrebet oven i købet har demotiveret de medarbejdere, der nu skal arbejde en enorm pukkel af, gør blot situationen mere frustrerede.
Vesten var advaret om, hvor galt det ville gå i Afghanistan.
Ensomheden rammer unge og ældre hårdest, men teknologien kommer alt for sjældent de gamle til gavn.
Intellektuelle og videnskabsfolk bliver nødt til at tæmme deres frygt for demokratiets impotens.
Intellektuelle og videnskabsfolk bliver nødt til at tæmme deres frygt for demokratiets impotens.
Sommerens klimakatastrofer taler deres tydelige sprog. Lad os få landet den landbrugsaftale.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes