Studerende: Turister dræber sælunger, når de tager selfies
Der bør gribes ind og gøres mere for, at mennesker ikke har muligheden for at komme så tæt på vilde dyr.
Der bør gribes ind og gøres mere for, at mennesker ikke har muligheden for at komme så tæt på vilde dyr.
Det skal være trygt at færdes på de sociale medier.
Sygeplejerskerne var frontlinjen i vores kamp mod covid-19. Men i stedet for at hædre dem som krigsveteraner giver vi dem nu fyresedler, hvis ikke de kan ryste senfølgerne hurtigt nok af sig.
Efter dommen i byretten meddeler Morten Messerschmidt, at han fortsætter sit politiske arbejde.
LGBTI+-kampen bliver alt for ofte fortegnet.
Naser Khader har via Facebook erklæret sig klar efter fire måneders skattebetalt sygemelding. Det er ganske uklart, hvad det mere konkret betyder. Og hans comeback kan ikke læses som andet end en krigserklæring
Jeg er uddannet teolog og opvokset i et kristent hjem. Men jeg meldte mig ud af folkekirken i protest. Tiden er kommet til et opgør med den lutherske kirke.
Det er en skidt prioritering af fælleskassens midler, når vi bruger penge på uddannelsesparate unges efterskoleophold i 10. klasse. Vi skal i stedet bruge pengene på at løfte de svage elever. Det mener Claus Rosenkrands Olsen, uddannelseschef i Dansk E…
De borgerlig-liberalistiske stemmer som Søren Pind og Anders Fogh hyldede i årtier den buldrende globale kapitalisme, hvor nationalstaten nærmest blev reduceret til et levn fra fortiden. Men heldigvis er det ved at gå op for alle, at generation 1989 ha…
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes