Cand.mag.: Trods folkelig opbakning vil Danmark næppe støtte forbud mod atomvåben
Selv om antallet af atombomber falder, er faren for atomkrig ikke væk.
Selv om antallet af atombomber falder, er faren for atomkrig ikke væk.
Jeg er jordemoder og synes, at mit arbejde er meningsfuldt, vigtigt og spændende. Men så længe at både mine kompetencer og mit arbejdes ulemper ikke afspejles i den løn, jeg som offentligt ansat kan modtage, ser jeg mig tvunget til at finde på noget an…
Jeg er jordemoder og synes, at mit arbejde er meningsfuldt, vigtigt og spændende. Men så længe at både mine kompetencer og mit arbejdes ulemper ikke afspejles i den løn, jeg som offentligt ansat kan modtage, ser jeg mig tvunget til at finde på noget an…
Husmændene er uddøde, og snart er vi husmandsbørn også borte. Derfor dette mindeord over en bevægelse, som toppede for 75 år siden.
I disse dage vil mange gerne være olympisk mester. Måske var det bedre at blive malermester.
I disse dage vil mange gerne være olympisk mester. Måske var det bedre at blive malermester.
Hvorfor findes der børne- og voksenafdelinger, men ingen ungeafdelinger på landets hospitaler?
Kristendommen og Gud er blevet mode. Men kristendom er ikke et mat og billigt konsumeringstilbud.
Kristendommen og Gud er blevet mode. Men kristendom er ikke et mat og billigt konsumeringstilbud.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes