Vi taler om en industri, der helt tydeligt er kommet ud af kontrol
Der er opstået en hel industri af overvågningsvirksomheder, der tjener milliarder på at trænge ind i folks privatliv. Og den er kommet ud af kontrol.
Der er opstået en hel industri af overvågningsvirksomheder, der tjener milliarder på at trænge ind i folks privatliv. Og den er kommet ud af kontrol.
Angela Merkel har indgået en historisk aftale med Joe Biden om gasledningen Nord Stream 2, der via Tyskland skal forsyne Europa med fossilt brændstof fra Putins Rusland.
Fokuser på gerningsmænd, ikke ofre.
Fokuser på gerningsmænd, ikke ofre.
Den dag, jeg brød sammen ved mit skrivebord, kom jeg et skridt nærmere meningen med det hele.
Uddannelserne bør tænkes sammen fra grundskole til det videregående niveau.
Vi er bange for mere kvindeundertrykkelse, når internationale styrker har forladt landet per 11. september. Det er skidt for landet og freden. Kvindekampen er også en fredskamp.
God presseskik sættes ud af kraft, når medierne behandler den offentlige debat på nettet, som var det et tagselvbord.
God presseskik sættes ud af kraft, når medierne behandler den offentlige debat på nettet, som var det et tagselvbord.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes