Min praktik på dansk ambassade betyder, at jeg ikke kan blive dansk statsborger
Bliver jeg nogensinde god nok, til at blive dansk statsborger? Senest blev jeg afvist, fordi jeg havde arbejdet på den danske ambassade i Portugal.
Bliver jeg nogensinde god nok, til at blive dansk statsborger? Senest blev jeg afvist, fordi jeg havde arbejdet på den danske ambassade i Portugal.
Hrmpf!, var min reaktion på ministerens natursyn og systemets aktuelle forvaltning af samme.
Det vil være til vores samfunds store gevinst, hvis vi får flere unge til at vælge erhvervsuddannelser.
Vi mener ikke, at de danske supermarkeder gør nok for at sikre ordentlige arbejdsforhold i dag.
Sikkerhedspolitiske høge i USA og Kina taler konflikten om Taiwan og Det Sydkinesiske Hav op. Vi har brug for en ny fredsbevægelse.
Ved en fiffig opdeling af sit gods i fire enheder har herremanden på Bregentved Slot firdoblet sin landbrugsstøtte fra 7 til 28 millioner kroner.
Jeg mangler min arbejdsglæde. Jeg troede, at den igen skulle vækkes til live, da vi fik lov til at møde eleverne i klasselokalet igen. Men den mangler stadig.
Andelsejede energiselskaber er også en del af virksomheder med demokratiske ejerformer.
Statuen af den lille havfrue er blevet et ikon og et globalt symbol på Danmark. Den er hadet og elsket – men hvorfor fik den undseelige statue den enorme betydning og berømmelse?
I dag bliver der sagt fra, når folk med magt misbruger deres position. Sådan var det ikke i min skoletid, hvor salmebøger og lussinger fløj igennem luften.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes