Hvornår sløjfes kontorpladserne på hele Danmarks hjemmebane?
Det er på tide, at vi prioriterer fankultur frem for økonomiske interesser.
Det er på tide, at vi prioriterer fankultur frem for økonomiske interesser.
Hun var ikke alene mit livsvidne, hun var også blevet en uerstattelig del af min selvforståelse. En identitetsgivende medleverske. Hendes uventede død virkede som en amputation af en livsvigtig legemsdel.
Min kone var en identitetsgivende medleverske. Hendes uventede død virkede som en amputation af en livsvigtig legemsdel.
Grib til historiebøgerne, Socialdemokrater, hvis i ikke ser slægtskabet mellem Chicago-borgmesterens aktivisme og vores egen progressive arv
Burforbud en sejr for både dyr og mennesker.
Viden og kritik bliver ikke set som en mulighed for at bringe samfundet fremad, men som en trussel. Som noget, der er farligt og derfor skal bekæmpes.
Viden og kritik bliver ikke set som en mulighed for at bringe samfundet fremad, men som en trussel. Som noget, der er farligt og derfor skal bekæmpes.
Bag bunkerne af pseudoarbejde kan den offentlige leder nemt komme til at overse, hvad arbejdet egentlig handler om: borgeren. Det mener Peter Borup Sørensen, som efter flere år som chef i Viborg Kommune nu har valgt at sige op. Nu vil han være sosu-hjæ…
Sagerne mod Naser Khader – senest en lang række kvinders anklager om sexovergreb – er blevet en belastning for den konservative formand Søren Pape Poulsen.
Der er gennem årene kommet flere klager fra både forældre og medlemmer af pigekoret, men DR har åbenbart valgt at værne mere om DR’s image end om pigernes ve og vel.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes