Debat
Tåkrummende og dybt skadeligt for landets udvikling – hvorfor tier de københavnske politikere?
Klimaet og København er tabere i ny transportplan.
Jes Stein Pedersen: Woke-bevægelsens livsfarlige kvælertag
Der skal ikke meget til, før man bliver kaldt transfob. Det har USA’s mest succesrige sorte forfatter erfaret.
Jes Stein Pedersen: Der skal ikke meget til, før man bliver kaldt transfob
Der skal ikke meget til, før man bliver kaldt transfob. Det har USA’s mest succesrige sorte forfatter erfaret.
Gymnasielærer: Jeg er bange for, om mit kommende barn ligner en muslim
Hvordan kan vi sikre, at ingen bliver diskrimineret på deres navn, hudfarve eller religion?
Flemming Ytzen: Kinesisk statskapitalisme har skrottet de revolutionære ambitioner. Nato er nervøs!
Mao og Marx ville løbe skrigende bort, hvis de kunne opleve nutidens Kina.
Socialdemokratiske politikere: Henrik Dahl har fuldkommen ret. Identitetspolitik er en farlig trussel
Lader vi stå til, så vil de konfrontatoriske kræfter få institutionaliseret mange af deres skøre identitetspolitiske idéer. Først på læreanstalterne og siden vil de kræve dem udbredt til resten af samfundet.
Socialdemokratiske politikere: Henrik Dahl har fuldkommen ret. Identitetspolitik er en dødsensfarlig trussel
Lader vi stå til, så vil de konfrontatoriske kræfter få institutionaliseret mange af deres skøre identitetspolitiske idéer. Først på læreanstalterne og siden vil de kræve dem udbredt til resten af samfundet.
Funktionær: Hvordan holdt vi egentlig livet ud før hjemmearbejdet?
Hjemmearbejde i juni er vidunderligt.
Lærer: Jeg er lærer og ved, at sygeplejerskerne fortjener samme løn som jeg
Vi befinder os i det 21. århundrede og burde ikke acceptere et forældet syn på noget, der engang var et ringeagtet kvindefag.