Chefredaktøren: Sagde Rasmus Stoklund virkelig det? At velintegrerede indvandrere er potentielt sovende terrorceller
Hvordan kan godt nyt for integrationen ende som dårligt nyt politisk?
Hundredtusindvis af mennesker flygter fra et helvede, som USA var med til at skabe. Nu er vicepræsident Kamala Harris sat til at sætte en prop i migrationen ved hjælp af investeringer i regionen.
Coronakrisen har for mange har medført en generel følelse af tab. Også for de af os, der har været heldige ikke direkte at miste nogen. Noget mangler. Stort og småt. Jeg mangler nærkontakt, frihed, smalltalk, dørhåndtag og social kontaktlim. Og jeg man…
Ram mørkemændene i Øst på pengepungen, hvor det gør ondt.
I flyvernen med mine to børn og mand, sad jeg med et stort hol i maven af uvished. Jeg synes ikke jeg viste noget. Og jeg var også bange for at alle ville hade mig fordi jeg var dansker.
Alt for mange danske skolebørn trives ikke ordentligt. En vigtig årsag er de konstante tests og karaktererne, der fylder alt for meget i skolen. De skader både børnene og indlæringen.
Kun hvis løn og arbejdsvilkår i den offentlige sektor kan konkurrere med andre områder, kan vi tilbyde en tilfredsstillende kvalitet i velfærden.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes