Rosa Lund (Ø): Mon chefredaktøren undlader at læse sin egen avis?
Enhedslisten har ikke opgivet modstanden mod, at regeringen lader børn med tilknytning til Danmark blive i de syriske lejre.
Enhedslisten har ikke opgivet modstanden mod, at regeringen lader børn med tilknytning til Danmark blive i de syriske lejre.
Børn, der som jeg risikerer et alvorligt coronaforløb, bør blive tilbudt vaccination.
Det borgerlige Danmarks økonomiske krisepolitik havde været en katastrofe for vores velstand, tryghed og jobskabelse
Er man træt af indadskuende – for ikke at sige navlebeskuende – dansk litteratur om krænkelser og moderskikkelser er Stig Dalager er kærkommen og undervurderet afveksling. Hans syv-binds storværk om Jon Bæksgård er et godt sted at starte. .
Min mor blev livstruende syg med covid-19. Dette er et indblik i mine tanker nogle af de dage, min mor var indlagt.
Uddannelsespolitikken bliver i højere og højere grad præget af snæver interessevaretagelse fra Danmark Lærerforening og andre lobbyorganisationer.
Uanstændigt at presse landsholdet til at spille.
Det er en rigid markedsgørelse af forskningen kombineret med en egenrådig og resultatlønnet ledelse, der for alvor truer forskningsfriheden på landets universiteter.
60 procent af landets kommuner havde en kort- eller mellemlang videregående i midten af 90’erne. Et par årtier senere var det 45 procent.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes