Forfatter Naiha Khiljee: Jeg vil ikke være kransekagefigur i USA’s diversitetskampagner
Jeg kan ikke sidde og spise fin middag i religionsfrihedens navn på den amerikanske ambassade, mens amerikanerne støtter Israels overgreb på palæstinenserne.
Jeg kan ikke sidde og spise fin middag i religionsfrihedens navn på den amerikanske ambassade, mens amerikanerne støtter Israels overgreb på palæstinenserne.
Med Lynetteholm bruger vi stormflodssikringen til at give København noget af det, vi i dag mangler mest: plads
Med Lynetteholm bruger vi stormflodssikringen til at give København noget af det, vi i dag mangler mest: plads
Regeringens ydelseskommission har anbefalet, at man sletter kontanthjælpsloftet, så der kommer flere penge til fattige børnefamilier.
Mange børn halter bagefter kammeraterne, fordi de simpelthen ikke ser tilstrækkelig godt.
Vi efterlader danske børn i frygtelige lejre og sender syriske flygtninge tilbage til et land, som alle kan se er dødsensfarligt. Er der slet ingen grænser for, hvor dybt vi vil synke?
Selvfølgelig kan man flytte kunstneriske uddannelsespladser ud af de store byer.
Poul Schlüters lethed i omgangen med modstandere og koalitionspartnere havde en brutal bagside, skriver Flemming Ytzen i denne klumme.
Den nye regering er et skridt mod normalitet.
Kontanthjælpsmodtagere med private pensionsaftaler kan tvinges til at hæve dem efter et halvt år på kontanthjælp. Det er den direkte vej til en alderdom i fattigdom.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes