Chefredaktør: Joy Mogensen er atter placeret i den nederlagsfortælling, hun også spillede hovedrollen i under coronakrisen
Kulturministeren står med en vindersag, ingen har hørt om.
Kulturministeren står med en vindersag, ingen har hørt om.
Reformen ’Børnene først’ blev ikke, som regeringen gerne ville have haft den – og gudskelov for det. For ved du hvad: Den kunne have ramt dig. De kunne have taget dine børn.
Den franske pendant til Kræftens Bekæmpelse foreslår at skære i den offentlige støtte til film, hvor der ryges.
Racisme er uafviselig. Hvor er handlingen?
Mennesker med handikap må ikke dyrke sex og få børn. Det synspunkt har jeg hørt mange gange, fordi jeg har et handikap. Til det er der kun at sige: Det finder jeg selv ud af.
Regeringen taler højt og stolt om grønne tiltag – men hvordan er det lige, at udvidelsen af lufthavnen passer ind i den tankegang?
Afsløringer af kinesiske investeringer i britiske universiteter viser, at forskere risikerer at hjælpe til udviklingen af kinesisk militær. Danske forskere bør vogte sig.
Hvorfor bliver vi ved med at acceptere, at sygemeldtes arbejdsevne ødelægges på jobcentrene? Det er systempåført psykisk mistrivsel af uacceptable dimensioner. Det kan og bør vi gøre bedre.
Hvorfra stammer regeringens nølen og arrogance over for deres egen klimalov?
Der har ikke været grænser for, hvad politikerne har villet ofre for at redde gamle og svage fra corona. Sympatisk! Men beslutningen om, hvorvidt mennesker med sjældne sygdomme skal have den bedst mulige hjælp, overlader de rask væk til bureaukraternes…
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes