Arbejder dag, aften, nat, weekender, helligdage: Jeg elsker mit arbejde, men jeg hader min løn
Jeg arbejder dag, aften, nat, weekender, helligdage. Min grundløn er 22.763 kroner.
Jeg arbejder dag, aften, nat, weekender, helligdage. Min grundløn er 22.763 kroner.
Når Mette Frederiksen gør den politiske uenighed illegitim, undergraver hun sin egen legitimitet
Det bliver sværere og sværere for de lidt skæve eksistenser at finde et hjem. Alle kappes om at tiltrække de ressourcestærke, men hvad med de andre? Lolland er en slags mikrokosmos for udfordringerne på boligmarkedet.
For mange mennesker bliver boligmarkedet bliver mere og mere utilnærmeligt. Alle steder kappes man om at tiltrække de ressourcestærke, men hvad med de andre? Lolland er en slags mikrokosmos for udfordringerne på boligmarkedet.
Irans udenrigsminister har overflødiggjort sig selv. Det indrømmer han i lækket optagelse.
Kan vi kunder ikke gøre livet lidt lettere for bankerne? Jo, det kan vi.
Inden valget i 2019 præsenterede den nuværende regering et inkluderende boligudspil. Hvad de siden har foretaget sig er alt andet end inkluderende, og vil gå ud over de fattigste københavneres boligmuligheder.
Den obligatoriske fælleskanon og den vejledende gymnasiekanon omfatter i alt tre kvinder, Tove Ditlevsen, Cecil Bødker og Inger Christensen. Listerne indeholder tyve mandlige.
Er der reel ytringsfrihed, hvis man kun kan vise Muhammed-tegningerne under de rigtige omstændigheder? Næppe.
Vi kommer allerede i 2030 til at mangle 99.000 faglærte, viser analyse. Og de kommer ikke af sig selv.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes