Hovedstadspolitiker: Jeg ved, hvad der vil stoppe huslejernes himmelflugt
Det er tankevækkende, at mit eget parti, arbejderpartiet Socialdemokratiet, ikke har grebet skrappere ind for at bremse boligspekulation og huslejernes himmelflugt
Det er tankevækkende, at mit eget parti, arbejderpartiet Socialdemokratiet, ikke har grebet skrappere ind for at bremse boligspekulation og huslejernes himmelflugt
Jens Rohde og Isabella Arendt kan levere regeringens nye støtteparti. Tilsat politisk fornyelse.
De danske kommunister, der blev ulovlig fængslet under krigen, fortjener en undskyldning.
Fremtidens danske udviklingsbistand skal være en aktiv del af vores udenrigspolitik. Og omvendt: Dansk udenrigspolitik burde handle meget mere om bæredygtig udvikling.
At blive optaget i Pigekoret var noget af det største i mit liv. Og jeg ønsker på ingen måde, at DR Pigekoret misforstås i den offentlige debat. Men noget, der er rigtig smukt og godt, kan også rumme store problemer.
Musikken har en demokratisk funktion i samfundet. Det er på tide at få den tilbage i det offentlige rum
Det er dybt problematisk, at regeringen ikke er transparent overfor befolkningen
Længe leve forestillingen om frihed. For i vore dage er ingen vel reelt fri, heller ikke deltagerne i ’Alene i vildmarken’.
Min søster har et udviklingshandikap, og hvert eneste år skal vi forsikre kommunen om, at hun stadig har brug for hjælp. Vores system til at passe på vores handikappede er formynderisk og uværdigt.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes