Naturligvis skal embedsmændene drages til ansvar. Men skandalen i Støjberg-sagen afslører en dybt usund kultur i ministerierne
Embedsværket må blive bedre til at sige klart fra.
Embedsværket må blive bedre til at sige klart fra.
Forskningen er usikker på, hvorvidt ’cry it out’-metoden aktivt skader børnenes udvikling. Men ud fra et forsigtighedsprincip bør Sundhedsstyrelsen aktivt advare mod den. Den har har et alt for langt liv i Danmark.
Ung historiker giver tyske vælgere en opsang
Selv om Afghanistan har fyldt mindre i min hverdag de sidste par år, hvor jeg er blevet civilist og har henlagt uniformen til kælderrummet, så har landet aldrig forladt mig.
Første skridt på vejen mod klimaretfærdighed er at give flygtninge beskyttelse frem for at udvise dem
Lad os læne os historieløst og fordomsfrit ind i fremtiden.
Lad os læne os historieløst og fordomsfrit ind i fremtiden.
Lav rente og muligheden for boliglån med afdragsfrihed er en giftig cocktail, der kan få boligmarkedet til at gå grassat.
Generalen, der blev irettesat af Folketingets Ombudsmand for at knægte sine underordnedes ytringsfrihed, generalen, der ikke svarer på kritiske spørgsmål fra pressen, skal være bestyrelsesformand for mediekoncernen JP/Politikens Hus. En fjendtlig magto…
Fornuftigt udspil fra EU-kommissionen,der vil finde en tredje vej mellem Kina og USA’s holdning til kunstig intelligens.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes