Erik Jensen: Den uge, hvor fodbolden endelig vandt
Græsrødderne gik grassat, da milliardærer på fjerne kontinenter ville tage det helt afgørende – legen og det sportslige – ud af europæisk fodbold.
Græsrødderne gik grassat, da milliardærer på fjerne kontinenter ville tage det helt afgørende – legen og det sportslige – ud af europæisk fodbold.
Jeg er sammen med mine 1.250 skolekammerater på gymnasiet endnu en gang sendt hjem. Uden at en eneste af os er syge. Blot fordi der er 22 i sognet, der har fået corona.
Det er, som om politikerne på Christiansborg ikke forstår, at skolerne slet ikke er åbne endnu. Min søn har i år været i skole blot seks dage. Det er skammeligt. Vi kan ikke være det bekendt.
Ideen om en Super League kollapsede på rekordtid. Fodboldbosserne sad i et elfenbenstårn uden at have forstået, hvilke kræfter de skulle have taget i ed inden lanceringen. Men udfordringen for klubberne er reel nok.
Det kan få hårde konsekvenser for universitetsmiljøet, hvis europæiske studerende udelukkes fra at læse i Danmark, fordi man ønsker SU-besparelser. Skær hellere i SU’en til alle kandidatstuderende.
Kampen for ligestilling skal kæmpes alle steder. Også på de offentlige toiletter
Min veninde mødte sit livs kærlighed i Kenya. Men et lån på 22.000 kroner til en lejlighed betød, at hun ikke kunne få manden familiesammenført til Danmark.
Min veninde mødte sit livs kærlighed i Kenya. Men et lån på 22.000 kroner til en lejlighed betød, at hun ikke kunne få manden familiesammenført til Danmark.
Det er livsnødvendigt, at vi får indsamlet viden om smittebegrænsning ved kulturbegivenheder, hvis kulturen skal i gang igen. Kulturindustrien står klar – vi mangler bare, at staten bakker op.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes