Teaterdirektør for Grand: De smittefri biografer holdes lukket, mens vi genåbner risikable superspredere
Biograferne skal holdes lukkede, imens superspredere får lov at åbne op.
Biograferne skal holdes lukkede, imens superspredere får lov at åbne op.
København er blevet elitens legeplads. Galoperende boligpriser forgylder de få, og man bruger millioner på at gøre sig lækker for luksusturister. Det er frastødende.
Museer bugner af stjålne skatte. De bør returneres.
I mine øjne er debatten om objektivitet som mål for ’rigtig videnskab’ lige så uinteressant som diskussionen om, hvorvidt Jorden er rund
Bruddet på våbenhvilen i Donbass er blot en del af den globale udfordring, som Rusland udgør for USA’s og dets allierede. Kreml spiller mere end nogensinde før med de militær muskler.
Jeg kan ikke få lov til at blive adopteret af den mand, som var med til at bestemme, hvad jeg skulle hedde, og som har vækket mig på min fødselsdag hele livet. Det er absurd, at den danske stat bestemmer, om jeg må få en far.
Dansk Folkeparti har grundlæggende misforstået formålet med religionsundervisning.
Debattører, der går mod transkønnede børns rettigheder, finder belæg i forskning, som er forældet og underkendt.
MeToo-bevægelsen er ved at udvikle sig til et kynisk tagselvbord. Nu har forfatter Leonora Christina Skov gjort en kortvarig affære til en fortælling om krænkende adfærd.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes