Gruppeformand og retsordfører (DF): Antisemitismens hæslige fjæs viser sig endnu en gang
Antisemitismen er en grim størrelse, der skal bekæmpes, inden den får lov at vokse sig større. Derfor er der brug for konkrete initiativer.
Antisemitismen er en grim størrelse, der skal bekæmpes, inden den får lov at vokse sig større. Derfor er der brug for konkrete initiativer.
Fritidspædagogikken skal løses fra skolen. Den skal være nutidens barndommens gade, hvor man hænger ud med sine venner.
Er den politiske midte blot en rar følelse kombineret med magtens lukrative mandater? Eller findes den også som en konsistent politisk identitet? Lars Løkkes kommende parti kan gøre os klogere.
Der er behov for at klarlægge sygeplejerskers løn, så vi ikke ender som nogle utilfredse brokkerøve, der ikke kan få nok.
Det norske Fremskrittspartiet har længe kæmpet med dårlige meningsmålinger. Nu satser man på en ’Sylvi-effekt’ i det populistiske parti. Men er Sylvi Listhaug et klogt valg som ny formand?
Det skete igen. Den engelske forfatters bog ophævede tid og sted og bekræftede, at muligheden for at rejse langt væk ikke blevet mindre under pandemien. Men det kræver gode bøger.
Først forsøgte Dansk Folkeparti at tage patent på danskheden, nu står kristendommen for tur.
Nationale tests er spild af elevers dyrebare tid
Hver gang jeg taler med en syrisk familie, der splittes ad af den danske stat, springer mit hjerte et slag over. Hver gang jeg hører Tesfaye pakke politiske ugerninger ind i et flor af falsk omsorg og sige, at syrerne skal hjem og genopbygge deres land…
I sjældne tilfælde kan symbolpolitik også være ren og skær sund fornuft.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes