Debat
Anne M. Sørensen: En fredsproces, der endnu ikke har ført til fred
Colombia må stoppe de mange drab på sociale ledere og fredsaktivister.
Susan Knorrenborg: Kære boligejer, du er også boligmarkedets taber
Der er så meget ufrihed i et forskruet boligmarked i bølgegang. Det lægger en dæmper på fantasien. På lysten. På livet.
Dokumentation: Det dansk-muslimske manifest
Fakta: Læs her alle 43 punkter i manifestet, som vil forbedre muslimers integration i det danske samfund.
Professor: En ting må man give Lars Løkke. Han er Danmarksmester i politisk suspense
Den tidligere statsminister er en eminent dygtig politiker. Men selv om metoderne, han bruger i sit netværk, minder om den franske præsidents succesrige bevægelse, har Danmark allerede en markant tradition for samarbejde over midten.
Beskæftigelses- og integrationsborgmester: Giv os en dato for åbning af beskæftigelsesindsatsen
Vi må åbne jobcentrene for alle de mange ledige, som for hver dag, der går, glider længere og længere væk fra arbejdsmarkedet.
Elev i 8. klasse savner at træne: En dame stødte ind i mig i Kvickly. Det er aldrig sket for mig i et fitnesscenter
Selvfølgelig er det nødvendigt at handle dagligvarer, men hvorfor er et træningscenter ikke nødvendigt?
Elev i 8. klasse: Giv mig min træning tilbage
Selvfølgelig er det nødvendigt at handle dagligvarer, men hvorfor er et træningscenter ikke nødvendigt?
Direktør og Forbundsformand: Lad os deltage i kampen mod folkeskolernes smittefabrikker
Den sidste tid har vi set bekymrende eksempler på lokale smitteudbrud. Hvordan undgår vi, at de kommende måneder bliver en rutsjebanetur af op- og nedlukninger af skolerne.
Nybagt far: Jeg blev glemt på fødegangen, da min datter blev født
Det er selvfølgelig den fødende og barnet, hospitalet er opmærksomme på efter fødslen, men det er overraskende, hvor lidt fædrene er tænkt ind i systemet.