Sarah Everard forsvandt. Danske kvinder blev også bange og vrede. Deres kamp skal støttes
Natten skal være tryg for alle, mænd som kvinder.
Chaufførerne i et online-supermarked klager over stressende arbejdsforhold 24/7.
Engang holdt monarker folk nede. I dag underholder de os.
Tirsdag går Israel til valg. Igen. Det er fjerde gang på et par år. Samtidig er fredsprocessen gået helt i hårdknude. Men måske rummer krisen kimen til en løsning på konflikten med palæstinenserne.
Min datter er kronisk syg og har brug for vaccinen for at kunne leve sit liv. Jeg er måske lige så udsat som hende, men jeg lever et andet liv og kan bedre stå isolationen igennem. Lad mig hjælpe hende.
Glemmer vi klimaforandringernes rolle i krigen i Syrien, risikerer vi mange flere klimaantændte konflikter.
Ligestillingsministeren vil hellere tale om badeforhæng end om kvindefagenes legitime krav på ligeløn.
Over 280.000 er døde med coronavirus i Brasilien. Men præsident Bolsonaro afviser at købe vaccine og beordrer sin befolkningen til at holde op med at klynke.
Det er slående, hvordan europæiske parlamentsvalg og delstatsvalg har vist, at coronakrisen blot har forstærket det siddende magtapparat.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes