Søndagens tyske delstatsvalg blev et nederlag for populismen og en sejr for den grønne dagsorden
Populismen tabte ved søndagens delstatsvalg.
Populismen tabte ved søndagens delstatsvalg.
Vi er ved grave et dybt økonomisk hul, fordi vi sætter alt ind for at forhindre, at nogle få procent af befolkningen dør af corona.
Adgangen til tidlig pension rammer så langt fra målet, som man næsten kan tænke sig. Dette er prisen, som man betaler for at opretholde princippet, at det skal være en rettighed baseret på objektive kriterier.
En ny gældskrise truer en region, der allerede er uforholdsmæssigt hårdt ramt af coronapandemien.
Trump var langtfra den første, der opildnede masserne til angreb på demokratiet.
Covid-19 tager ikke livet af mig, det gør ensomheden.
Covid-19 tager ikke livet af mig, det gør ensomheden.
Politiken har bedt mig skrive om tvang og frihed, fordi vi i Momentum foreslår, at vi politisk skal regulere os ud af klimakrisen. Det er interessant, at det første, mange kommer til at tænke på, når vi taler regulering, er tvang.
Den tidligere næstformand i Venstres nye titel er endnu et eksempel på, at både politikere og embedsmænd svigter i den afgørende diskussion om indretningen af den danske centraladministration. Man er helst fri.
De lave forventningers positive særbehandling resulterer ikke i lykkelig integration, men et forkvaklet forhold til velfærdsstaten. Det vidner coronapandemien også om
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes