Philip Ytournels fastelavns-guide: Sådan klæder du dig ud som ’superspreder‘, ‚boomer‘, ‚Mette Frederiksen‘ eller ‚løsgænger‘
Politikens tegner Philip Ytournel og debatredaktionen guider dig til 22 alternative udklædningsideer.
Politikens tegner Philip Ytournel og debatredaktionen guider dig til 22 alternative udklædningsideer.
Den danske anæstesilæge Haifaa Awad arbejder på en coronaintensivafdeling i Skåne. Hun skriver dagbog fra frontlinjen i kampen mod corona her i Politiken. Dette er andet kapitel.
Et bredt flertal af parlamentarikerne stemte i januar for et forslag, der skal få EU-Kommissionen til at fremsætte en lov om retten til at gå offline. Det skal sikre, at arbejdstagere får en frihed fra konstant at stå til rådighed for deres arbejdsgive…
Folkene bag et nyt borgerforslag mener, at krav om vaccinepas diskriminerer dem, der ikke ønsker at lade sig coronavaccinere. Argumentet hænger ikke sammen.
Debatten handler ikke længere om substans, men om parternes seksuelle, etniske eller demografiske identitet.
Hvis ikke betjenten Eugene Goodman havde været på arbejde under stormløbet på Kongressen i USA, kunne det være gået helt galt.
Libanon burde være et demokratisk brohoved for hele Mellemøsten. Men de, der kan forløse potentialet, risikerer livet. Danmark bør sætte foden tydeligere ned.
Regeringen tredoblede statsstøtten til klimabelastende animalsk produktion. For 500 millioner kroner mere CO2-udslip.
Coronanedlukningen i foråret var ikke sjov, men det var ingenting i forhold til, hvordan jeg har det nu. Åbn min efterskole nu! Jeg lover at blive inde i smitteboblen på Lars Tyndskids mark.
Partiloyalitet er i skred. Der er brug for flere kaffeklubber.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes