Susan Knorrenborg: »Det er kræft«, konstaterer lægen.»Du skal ikke smide k-ordet efter mig!«, har jeg lyst til at råbe. Men jeg nikker bare
Hver tredje dansker får en kræftdiagnose, inden de fylder 75 år. Sidste år fik jeg min.
Hver tredje dansker får en kræftdiagnose, inden de fylder 75 år. Sidste år fik jeg min.
Vi er alt for hurtige til blot at give børn diagnoser i stedet for at lytte og forstå hvert enkelt barns situation.
Skal vi fælde dom over EU’s indkøbsstrategi hidtil, peger pilen ét sted hen: på medlemslandene. Det var EU’s sundhedsministre, som stod for strategien. Så drop kritikken af Kommissionen.
Det blev nemlig hverken en total aflysning eller en fastholdelse af den oprindelige plan. Det blev andre ord et kompromis
Danmark har under coronakrisen været gode til at forhindre folk i at dø. Nu ligger der en opgave foran os: at give folk lysten til at leve.
Der er ingen gode etiske eller moralsk forsvarlige argumenter for, at milliardkoncernen JP/Politikens Hus fortsat tjener penge på sexannoncer
Slagsmålet blandt Inger Støjbergs bejlere tager til. Alle bejlerne i blå blok afventer spændt stemmeslugerens næste træk. Og hendes profil på sociale medier giver en kraftig antydning af, hvad hun selv hælder til.
Det har vakt harme i forsvaret, at Trine Bramsen har kaldt forsvarschefen “styrelseschef”.
Bramsen har en god pointe, men en skidt stil.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes