Forsker slår alarm: Embedsmænd tør ikke længere sige ministeren imod
Rigsretssagen mod Inger Støjberg og minkskandalen er blot de seneste eksempler på, at forventningerne til og reglerne for embedsværket ikke længere er forenelige.
Rigsretssagen mod Inger Støjberg og minkskandalen er blot de seneste eksempler på, at forventningerne til og reglerne for embedsværket ikke længere er forenelige.
Klima, natur og miljø befinder sig i en nødsituation, og så kan man selvfølgelig ikke sælge en kødbolle, hvis klimaaftryk er 25 gange større end dens bæredygtige tvilling
Takeawaytjenesten Wolt er mere end velkommen på fremtidens arbejdsmarked. Vi ønsker såmænd bare, at alle budene får et job og en løn, de kan leve af.
Jeg har intet tilovers for dem af jer, der har samvittighed til at deltage i fester. Men det værste er nok, at I samtidig plastrer jeres sociale medier til med beviser på jeres manglende samfundssind.
Bispebuen er er rædderligt betonmonument, der pløjer sig vej gennem byen. Den bør rives ned og erstattes med et grønt areal. Men regeringen tøver.
I sidste uge fik jeg en uventet smagsprøve på at blive lukket ud af coronatristessen. Jeg var overraskende ekstatisk.
Tag ansvar for danske børn i Syrien. Hjælp dem.
Republikanerne og demokraterne har gennem årtier udviklet hver deres politiske sprog. Men det har resulteret i, at de to lejre i dag dårligt kan forstå, hvad hinanden siger. Det skal Biden rette op på.
Handelsaftalen mellem EU og Mercosur-landene er en katastrofe for miljø og klima. Den danske regering bør hive i håndbremsen og nedlægge veto.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes