Kom nu, Heunicke. Oversæt smittetal, så vi ved, hvordan og hvornår der kan genåbnes
Hvis befolkningen fortsat skal følge restriktionerne, har de brug for at vide hvorfor.
Hvis befolkningen fortsat skal følge restriktionerne, har de brug for at vide hvorfor.
Covid-19-pandemien har vist, at danske politikere har redskaberne til effektivt at håndtere en krise med store risici for befolkningen. Alligevel behandler de samme politikere klimakrisen, som om risici her er langt mindre betydningsfulde. Hvorfor tøve…
Corona-ungerne vil have noget helt særligt at fortælle, når de engang bliver bedsteforældre.
De ny stramme karantæneregler betyder, at min kæreste kan få op til 6 måneders fængsel for at give mig et kram.
De ny stramme karantæneregler betyder, at min kæreste kan få en bøde for at give mig et kram.
I disse uger er der mere på spil end i forårets lockdown, når det gælder ungdommens ve og vel. Det er mere alvorligt, mere bekymrende og mere eksistentielt, hvad en række hjerteskærende, poetiske tekster fra mine gymnasieelever viser: Tanketågen breder…
Hverken en national vaccineproduktion eller tvangslicenser er gode løsninger.
Man har aldrig før set erstatning for ’tab af fremtidig indtjening’. Det har minkfarmerne nu fået.
Man har aldrig før set erstatning for ’tab af fremtidig indtjening’. Det har minkfarmerne nu fået.
Vi har sagt vores job og bolig op for at tage på højskole. Men nu står vi uden arbejde og i dyb uvished om fremtiden.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes