Rådmand: Sludder, Akademirådet skal ikke afkoloniseres
Der foregår et forskruet og historieløst angreb på Kunstakademiet og Akademirådet
Der foregår et forskruet og historieløst angreb på Kunstakademiet og Akademirådet
Engang var fødsler farlige for både kvinder og børn. Der skal vi aldrig tilbage til.
Jakob Ellemann er en del af en elite, der ikke har erfaring med de kvaler, globaliseringen har medført for de mindre privilegerede grupper i samfundet, mener journalist og forfatter Erik Meier Carlsen. For mere end 20 år siden forudså han, at den davær…
Instrukskommissionens delberetning er fyldt med beskrivelser af unge kvinder, der er fortvivlede over at blive tvangsadskilt fra deres ægtefæller. Til trods for dette finder Socialdemokratiet, Venstre og Konservative Støjbergs hensigt politisk »prisvær…
Boris Johnson ’leder’ nu et land, hvor sult blandt børn er et udbredt fænomen, hvor uddannelsessystemet splitter nationen, og hvor hans fejlhåndtering af coronakrisen har udløst det højeste dødstal i Europa. Hvordan forklarer jeg det over for mine dans…
Boris Johnson ’leder’ nu et land, hvor sult blandt børn er et udbredt fænomen, hvor uddannelsessystemet splitter nationen, og hvor hans fejlhåndtering af coronakrisen har udløst det højeste dødstal i Europa. Hvordan forklarer jeg det over for mine dans…
Kompensationen til minkavlerne ser ud til at kunne løbe op i 19 milliarder kroner. De penge manglede ellers, da der skulle investeres i velfærd og den grønne omstilling, da sygeplejerskerne skulle have lønforhøjelser, og da kunstnerne mistede deres ind…
Mange forældre er pinligt opmærksomme på, at deres forældreskab er under lup.
Intet er for småt, hvis man har en oplevelse og en krænkelse, man kan bidrage med.
Større og mere effektive landbrug er ikke vejen frem. Fremover bør fokus være på mindske stordriften og øge bæredygtigheden. Ellers risikerer landbruget at sejre sig lige ind i en eksistentiel krise.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes