Kvinder bag Metoo-initiativ: Der findes hverken vindere eller tabere i #MeToo
Når det kommer til sexisme og magtmisbrug, så kan man kun tabe – om man er offer, krænker eller ledelse.
Når det kommer til sexisme og magtmisbrug, så kan man kun tabe – om man er offer, krænker eller ledelse.
Løsgængeren Lars Løkke Rasmussen har lanceret et nyt politisk netværk. Et netværk, der ifølge Lars Løkke selv kan udvikle sig til et midtsøgende politisk parti, hvis opbakningen viser sig at være tilstrækkelig. Men står vi egentlig og mangler et nyt mi…
De erfaringer, vi har gjort os under coronakrisen, skal vi bruge til at få gang i den grønne omstilling. Muligheden er der nu.
Jeg er med på, der er noget, der hedder selvstudie, men ikke alle er lige privilegerede. Eksaminerne bør simpelthen aflyses eller kravene lempes.
Jeg er med på, der er noget, der hedder selvstudie, men ikke alle er lige privilegerede. Eksaminerne bør simpelthen aflyses eller kravene lempes.
Filosofien viser, hvorfor det definitivt var en fejl at de sociale medier udelukkede Trump.
Sveriges coronahåndtering blev for nylig voldsomt kritiseret og hele to statslige udredninger blev sat i gang, men lige meget skete der. Vi går stadig op og ned ad hinanden i supermarkedet og vores offentlige transport er propfyldt – alt sammen uden kr…
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes