Førsteminister, Skotland: Vi står mod vores vilje over for et hårdt Brexit på det værst mulige tidspunkt – midt i en pandemi og en økonomisk afmatning
Skotland er forpligtet til på en legal konstitutionel måde at blive en uafhængig stat.
Skotland er forpligtet til på en legal konstitutionel måde at blive en uafhængig stat.
Der er et klart behov for en større kontrol fra myndighedernes side med, om vilkårene for at modtage SU overholdes.
Det ville klæde alle danske Trump-fans, at de nu tager et klart opgør med deres fascistiske flirt.
Hvis Trumps ambition reelt var at løfte arbejderklassen tilbage i middelklassen og skabe social genoprejsning for de fortabte i USA, så floppede han fælt. Indkomstuligheden faldt marginalt, men Trump lagde kimen til slem forværring.
Lad os slå det fast med syvtommersøm: Mineraluld er sikkert at anvende.
Lærerne får hverken den taknemmelighed eller anerkendelse, de fortjener. Hver gang en livskrise har truet med at bringe mig i knæ, har en underviser trukket mig op. Om det var min mors død, da jeg flyttede hjemmefra som 16-årig, da jeg kæmpede med fagl…
Emnet pandemihåndtering er betydelig større end at skrive en ny epidemilov.
Museer er ikke neutrale institutioner, og der er kommet større kritisk opmærksomhed på, hvad museerne udstiller – og på, hvordan de gør det. Museerne bliver nu nødt til aktivt at påtage sig rollen som samlingspunkt for debat og konflikt.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes