Debat
Psykiatrien: Arver jeg mine forældres psykiske sygdom, spørger mange børn sig selv. For de har ingen voksne at spørge
Børn og unge, der vokser op i familier præget af psykisk sygdom, har brug for hjælp. Fra det offentlige og fra voksne omkring dem. Desværre er mange fortsat berøringsangste.
Kirkesanger: Jeg glæder mig ikke til at synge i kirken til jul
Julegudstjenesterne bliver et kæmpestort eksperiment i forhold til at undgå smittespredning.
Anders Jerichow: Det er usselt, når Macron fedter for al-Sisi
Ligesom Europa ikke kan finde en fælles kurs over for Kina, er de europæiske ledere rådvilde i forhold til undertrykkelsen i den arabiske verden.
Algoritmeudvikler: Lad os lære af Google og Facebook, og tjene på vores sundhedsdata
Danmark har unikke sundhedsdata. Lad os dog spinde guld på dem.
Opråb fra Radio-og tv-nævnet: Reguleringen af medier er dybt forældet. Der er behov for en mediekommission
Reguleringen af medier er ekstremt vigtig og dybt forældet i Danmark. Der er akut behov for at nedsætte en mediekommission til at gentænke området.
Sundheds- og omsorgsborgmester i København: Det bliver også jul på plejehjemmene i år
Desværre er alle de ældre, der bor på plejehjem, underlagt endnu hårdere restriktioner end resten af befolkningen. Og de har lidt de største afsavn i mange måneder.
Dagens tegning: Og det skete i de dage
Det forventes, at coronavaccinen er klar lige efter jul, måske endda før.
Samira Nawa: Er uddannelse kun en god investering for bestemte mennesker, Rasmus Stoklund?
Socialdemokratiet mener, at når det handler om borgere, der vil søge om permanent opholdstilladelse, skulle det være bedre at være ufaglært end at uddanne sig, da uddannelse er en dyr udskrivning for skatteyderne.