Truslen fra cyberkriminelle er dødsensfarlig
Vi er alle forbundne på internettet, og vi er alle blevet et mål for cyberkriminelle. Der bør oprettes et dansk center for cybertrusler.
Vi er alle forbundne på internettet, og vi er alle blevet et mål for cyberkriminelle. Der bør oprettes et dansk center for cybertrusler.
Den selvrefererende råbekultur, som trives på Facebook, tager kvælertag på de gamle medier.
Jeg forstår godt Nadia Nadim, når hun siger, at hun ikke vil være 100 procent dansk. Jeg kan ikke sige, at jeg føler mig dansk, for så mister jeg mit afghanske jeg, omvendt kan jeg heller ikke holde fast i det afghanske kun, for så mangler jeg mit danske jeg.
Vi bør afstå fra at ydmyge personer, der er ydmyget nok i forvejen og tage ansvaret for at være mere privilegeret end andre alvorligt.
Det kurdiske torturoffer, Musa Dogan, vil muligvis blive udsat for tortur, hvis Østre Landsret i dag beslutter at udlevere ham til Tyrkiet, mener konsulent i Anti-Tortur Støttefonden.
Danmark bør alvorligt overveje at indføre forebyggende kontrolforanstaltninger mod mistænkte terrorister – også inden de har gjort sig skyldige i noget kriminelt.
I Saudi-Arabien kæmper kvinderne for retten til at køre bil. I Danmark lader vi helt frivilligt vores mænd køre os rundt. Hvorfor?
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes