Russerne snyder på vægten – hver gang
Inden den danske regering godkender den nye gasledning Nord Stream 2, bør Anders Samuelsen lige ringe til Siemens.
Inden den danske regering godkender den nye gasledning Nord Stream 2, bør Anders Samuelsen lige ringe til Siemens.
Politiken kårer hver dag, hvem der har haft en god dag – og hvem der har haft en dårlig dag.
»Piger kan ikke spille fodbold«, lød det fra mangt et hankønsvæsen i min opvækst, skriver forfatteren Helle Vincentz. Heldigvis er det ved at ændre sig.
DBU og sponsorerne skal rykke nu og gøre kvindefodbold stort og samtidig gøre vores pigebørn til en aktiv sportsnation.
Forestillingen om en glidende og gnidningsfri udflytning er under pres. Det ville klæde regeringen at forklare offentligheden, hvorfor der er truffet en politisk beslutning om at udflytte eksempelvis Skat til provinsen.
PTSD er normalt noget, man forbinder med soldater, der har været i kamp. Men en dagligdag i en presset folkeskole var lige så slem for mig.
PTSD er normalt noget, man forbinder med soldater, der har været i kamp. Men en dagligdag i en presset folkeskole var lige så slem for mig.
Uheldige politiske udtalelser, om at zionister står bag Islamisk Stat, peger på svage argumenter, som ikke kun hører fjendernes lejr til.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes